Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

E-apteczka.pl

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep internetowy:E-apteczka.pl, działający pod adresem:
www.e-apteczka.pl, prowadzony jest przez: Pierwsza Pomoc-24 Michał Ewertowski, z siedzibą w/przy:
Kwitnącej Wiśni 25, 05-830 Urzut, NIP: 7282657647

Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów
w sklepie internetowym: E-apteczka.pl, a w szczególności
zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu
oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.

W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest
regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513, ze zm.).

Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są
obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem
zakupu.

Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż
odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia
zamówienia.

Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie,
klikając na stronie internetowej Sklepu: www.e-apteczka.pl w hiperlink: „Regulamin
Sklepu”. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.

Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu: www.e-apteczka.pl,
odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art.
66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061,
ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061, ze zm.). Klient
wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna i dostawy wskazanej Usługi, za
cenę i na warunkach określonych w opisie.

DEFINICJE

Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług
Sklepu przez Klientów.
Konsument – osoba fizyczna zawierająca Umowę za pośrednictwem Sklepu,
niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę
cywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu, bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby
charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów
o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dla celów
niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnienia wskazanych
dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno do Konsumentów, jak też
Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.
Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat (pod
warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz
jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne
przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Sklep.
Formularz Zamówienia – Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za
pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Usług
do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in. sposobu
dostawy i płatności.
Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Usługi oraz
w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym
ilości nabywanych Produktów.
Sklep – internetowa platforma handlowa, należąca do Sprzedawcy, dostępna
pod domeną: www.e-apteczka.pl, za pośrednictwem której Klient może zakupić od
Sprzedawcy Usługi.
Sprzedawca – Pierwsza Pomoc-24 Michał Ewertowski z siedzibą w/przy:
Kwitnącej Wiśni 25, 05-830 Urzut, NIP: 7282657647 który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje
sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.
Usługa – działalność gospodarcza o charakterze nieprodukcyjnym, świadczona bez
jednoczesnej obecności Sprzedawcy i Klienta (na odległość), poprzez przekaz
danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą
urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową,
i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana
lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia
12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1221
ze zm.).
Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Konsumentowi na wytwarzanie,
przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej; wspólne
korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone
przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi bądź inne formy interakcji za
pomocą danych w postaci cyfrowej np. usługi wymiany treści wideo i audio oraz inne
usługi przechowywania plików online, edycja tekstów lub gry oferowane w chmurze,
usługi przechowywania danych w chmurze, poczty elektronicznej, mediów
społecznościowych i aplikacji działających w oparciu o chmury.
Produkt – każdy towar lub usługa, w tym nieruchomości, usługi cyfrowe i treści
cyfrowe, a także prawa i obowiązki.
Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe,
wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej
lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.
Integracja – połączenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z elementami środowiska
cyfrowego Konsumenta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia
zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru
ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do
korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju, bez
konieczności ich przekształcania.
Funkcjonalność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia
swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.
Interoperacyjność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do
współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż
te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru
tego samego rodzaju.
Internetowa platforma handlowa – usługa korzystająca z oprogramowania, w tym
ze strony internetowej, z części strony internetowej lub aplikacji, obsługiwanego
przez przedsiębiorcę lub w jego imieniu, w ramach której umożliwia się
Konsumentom zawieranie z innymi przedsiębiorcami umów na odległość lub osobom
fizycznym, niebędącym przedsiębiorcami zawieranie umów na odległość z innymi
osobami fizycznymi, niebędącymi przedsiębiorcami.
Dostawca internetowej platformy handlowej – przedsiębiorca, który obsługuje
internetową platformę handlową, dostarcza podmiotom internetową platformę
handlową lub umożliwia korzystanie z tej platformy.
Umowa – umowa sprzedaży Usług na odległość, zawarta przez Klienta za
pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.

PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem
i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.

Główne parametry, decydujące o plasowaniu ofert, przedstawionych
Konsumentowi w wyniku wyszukiwania, przedstawiane również w bezpośrednim
powiązaniu z daną ofertą, w widoczny sposób, są następujące:


*popularność oferty, dopasowanie do wyszukiwanych fraz, cena, promocje i oferty
specjalne, dostępność terminów, lokalizacja, nowości oraz indywidualne preferencje
Konsumenta wynikające z wcześniejszych interakcji ze stroną.

Sklep oznacza oferty sponsorowane oraz płatne reklamy. Informacje te są
przedstawiane w bezpośrednim powiązaniu z danym wynikiem wyszukiwania,
w widoczny sposób, który wyróżnia się z ogólnego interfejsu.

Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto).

Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza
uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje
Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie
Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody
Konsumenta.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się w Sklepie,
wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania
akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.

W razie wprowadzenia promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenie
Produktu z ostatnich 30 dni. Jeśli Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena
przed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu.
Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.

Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza
Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: www.e-apteczka.pl lub e-mailowo na
adres: kontakt@e-apteczka.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Zamówienie Produktu realizuje się poprzez wybranie Usługi, którymi Klient jest
zainteresowany, kliknięcie przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”, znajdującego się przy
opisie Produktu, a następnie, z poziomu „KOSZYK”, znajdującego się w zakładce
Sklepu, wypełnienie Formularza Zamówienia, w tym wyboru formy dostawy i zapłaty
bądź wyboru opcji zapłaty przy odbiorze, jeśli takowa jest dostępna dla wybranego
Produktu, a następnie kliknięcie potwierdzenia zakupu.

Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta powinni zaznaczyć, już w chwili
składania zamówienia Produktów, że zakup nie ma dla nich charakteru zawodowego.

Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na
swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.

Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się
proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
* w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się
maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez
Sprzedawcę.
* W przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym –
rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie
bankowym Sklepu.

Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane 24 godziny na dobę, bez względu
na dzień tygodnia.

Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest
rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego
otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta
zostanie również wystawiona i wysłana Klientowi faktura VAT (art. 106b ust. 3 ustawy
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570,
ze zm.).

Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
a) E-mail – kontakt@e-apteczka.pl
b) Telefon – +48 505742788
c) Adres korespondencyjny – Pierwsza Pomoc-24, z siedzibą w/przy:
Kwitnącej Wiśni 25, 05-830 Urzut, NIP: 7282657647 

  1. d) Adres w celu realizacji odstąpienia od Umowy: Pierwsza Pomoc-24, z siedzibą w/przy:
    Kwitnącej Wiśni 25, 05-830 Urzut, NIP: 7282657647 

Sprzedawca nie weryfikuje autentyczności recenzji Klientów na temat
zakupionych w Sklepie Produktów.

Wszelkie opinie lub rekomendacje, które zostały sporządzone na płatne
zamówienie Sprzedawcy, zostaną oznaczone w Sklepie, jako opinie
lub rekomendacje sponsorowane.

Zamówienie zostanie doręczone przez wysyłkę kurierem lub paczkomate,.

Zabronione jest kopiowanie, rozpowszechnianie, publikowanie oraz inne, niż
wskazane w pkt 4 Regulaminu, sposoby korzystania z materiałów
udostępnionych uczestnikowi po szkoleniu.


Postanowienie punktu powyższego nie obejmuje sytuacji, w których
bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa dopuszczają korzystanie z
materiałów dostępnych w Centrum Wiedzy.

 

 

REALIZACJA PŁATNOŚCI

Wykonanie umowy sprzedaży

  • Zawarcie umowy sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia za pomocą formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
  • Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie
    do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera
    co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji
    oraz potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  • W przypadku wyboru przez Klienta:
  • płatności przelewem Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie trzech dni roboczych
  • płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do niezwłocznego dokonania płatności
  • gdy Klient wybierze płatność za pobraniem obowiązany jest przy odbiorze paczki uiścić opłatę kurierowi.

w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

  • Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

 

 

PRAWO ODSTĄPIENIA

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020
r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od Umowy dotyczącej Produktów,
zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na
piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia otrzymania Usługi, treści
lub usługi cyfrowej. Termin ten uważa się za zachowany, jeśli Konsument wyśle
oświadczenia, przed jego upływem.

Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie
o odstąpieniu od Umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
Regulaminu.

Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy wysłać na adres:Pierwsza Pomoc-24, z siedzibą w/przy:
Kwitnącej Wiśni 25, 05-830 Urzut,

Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia
o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego
płatności.

Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu
zapłaty, jakiego użył Konsument.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące
wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi
w odniesieniu do Umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
b) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy
o prenumeratę;
c) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
terminu do odstąpienia od Umowy;
d) o dostarczanie Towarów z elementami cyfrowymi, usług cyfrowych lub treści
cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest
zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za
wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę
utraci prawo do odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości,
a Sprzedawca przekazał mu potwierdzenie;
e) zawartej w drodze aukcji publicznej;
f) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług
związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi
lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
g) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał
w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy
dodatkowo inne usługi, niż te, których wykonania Konsument żądał,
lub dostarcza towary inne, niż części zamienne, niezbędne do wykonania
naprawy lub konserwacji – prawo odstąpienia od Umowy przysługuje
Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych Usług lub Towarów;
h) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny,
w przypadku, w którym Konsument wyraźnie zażądął od Sprzedawcy, aby
przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni
wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.

Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość przysługuje Konsumentom
oraz Przedsiębiorcom na prawach Konsumenta.

 

Odstąpienie od umowy i zwroty

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, klient powinien złożyć stosowne oświadczenie, np. poprzez e-mail: [adres kontakt@e-apteczka.pl

  3. Towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu, na adres:

    • Pierwsza Pomoc-24, [Urzut, Kwitnącej Wiśni 25 05-830]

  4. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być kompletny.

  5. Koszt odesłania towaru ponosi klient.

  6. Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył klient, chyba że wyrazi zgodę na inny sposób.


§6 Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady produktu, klient ma prawo złożyć reklamację.

  2. Reklamację należy przesłać e-mailem na adres: kontakt@e-apteczka.pl lub listownie na adres siedziby firmy.

  3. W reklamacji należy podać: dane klienta, numer zamówienia, opis wady i żądanie reklamacyjne.

  4. Sklep rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od jej otrzymania.

POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

W przypadku sporu ze Sprzedawcą, Konsument może skorzystać m.in. z:
Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat
Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację.
Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się
pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego,
działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego
należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co
do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest
pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

Internetowej platformy ODR, dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Niniejszy rozdział zatytułowany „Pozasądowe rozwiązywanie sporów” nie znajduje
zastosowania wobec Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez
niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę,
który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.Urz.UE L 119, 4
maja 2016, str. 1–88.

Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas
korzystania ze Sklepu, jest Sprzedawca.

Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane
podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy.

Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1–88 ma prawo dostępu do swoich
danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca
zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na
przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.

Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności
zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.

 

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu        od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów                wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności,              jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli                sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do            chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi                wcześniej.

 Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt                  Sprzedawcy na swój koszt lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze          produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić produkt na adres:                                     Kwitnącej Wiśni 25, 05-830 Urzut

 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do       stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu
do odstąpienia od umowy;

w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

w której przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia
lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie
30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi sprzedawca nie ma kontroli;

w której konsument wyraźnie żądał, aby sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub produktów;

w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

zawartej w drodze aukcji publicznej;

o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania Umowy sprzedaży
Produktów, znajdujących się na stronie Sklepu.

Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.

Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie
internetowej Sklepu: www.treneria.pl, w zakładce: „Regulamin Sklepu”.

Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń
pozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej, umożliwiającej
wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego
przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.

Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie
Sklepu treści bezprawnych.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie
przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego
Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących
przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami
Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi
konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają przepisy prawa.

Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta, niż postanowienia
ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
287, ze zm.) są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.

W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało
stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej
części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne
lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje
zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk
w Regulaminie.


Załącznik 1: Formularz odstąpienia od zawartej Umowy przez Konsumenta oraz
Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta

Miasto/Wieś: , dnia: ___ r.

Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta:
Imię i nazwisko: ____
Adres: ____
E-mail: ____
Tel: ____

Przedsiębiorca:
Nazwa: Treneria Szkolenia Joanna Zalewska
Adres: Puszczyka 17, 05-101 Skierdy

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA LUB

PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA

Niniejszym, działając na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), w brzmieniu:

Art. 27 ustawy o prawach konsumenta
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem
przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania
przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33,
art. 34 ust. 2 i art. 35.

informuję o odstąpieniu od umowy, zawartej dnia ___ r., polegającej
na:

W związku z powyższym, uprzejmie proszę o zwrot następującej kwoty pieniężnej,
wynikającej z odstąpienia od umowy: ___ zł (słownie:
_________________________________), którą należy przelać na
następujący numer rachunku bankowego: _____________.

Pouczenie:

Konsument, jak również Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, ma prawo odstąpić od Umowy
w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, a w przypadku Umowy zawartej podczas
nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Konsumenta albo wycieczki –
w terminie 30 dni. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia
Umowy lub w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy/partii rzeczy lub części lub w którym
osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy/partii
lub części, a w przypadku Umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania
lub zwykłego pobytu Konsumenta albo wycieczki – po upływie 30 dni od dnia wejścia w posiadanie tej
rzeczy/partii rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę, tj.
Pierwsza Pomoc-24, z siedzibą w/przy:
Kwitnącej Wiśni 25, 05-830 Urzut,

lub mailem na kontakt@e-apteczka.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego
oświadczenia, wysłanego pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Konsument może skorzystać
ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy, dołączonego do niniejszego Regulaminu, co nie jest
obowiązkowe. Termin uważa się za zachowany, gdy Konsument wysłał informację, dotyczącą
wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy, przed upływem terminu do odstąpienia od
Umowy.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od
Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów,
wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy i zwykły
sposób dostarczenia, oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później
niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o chęci skorzystania z prawa
odstąpienia od Umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu tego samego sposobu
płatności, który został użyty przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie
wyraził zgodę na inne rozwiązanie – w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat
w związku z tym zwrotem.



Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A. (Przelewy24)

 

  1. Rozporządzenie UE 2016/679) / Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).